Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] karta wifi TPlink

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] karta wifi TPlink
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 20 Nov 2013 16:58:28 +0100
Użytkownik "Maciek" napisał w
news:1ui1e7cv7wz1h$.p9c6zi6pyn4s$.dlg@40tude.net...
:
: Czesc,
:
: Mam kompa podpietego do sieci przez karte Wi-Fi TPLink
: na USB (TLWN722N).

Mam kartę identyczną, jota w jotę, i nie narzekam. Bez problemów łączy się z
Liveboxem przez 2 ściany i gruby strop, nie zrywa transmisji, w
przeciwieństwie do nano Σdimax'a, z którym na tym dystansie są ciągłe
kłopoty. Zrywa połączenie dość często, a szybkość transmisji jest 5, do 10
razy mniejsza niż ten TPLink.

: Coraz czesciej gubi mi ona lacznosci z routerem (a router dziala, komorka
: laczy sie normalnie).

Napisz, jaki masz dystans, i jaką siłę sygnału raportuje karta. (swoją drogą
to nie wrzuca się pytań z niepełną informacją...)

Może odbiornik jest na granicy zasięgu? Bywa też, że zakłócenia wywołuje
inny użytkownik tej samej sieci WLAN, albo router sąsiada. Czy masz w
zasięgu inne sieci (chociaż mogą one być niewidoczne, bowiem ich admin
ustawił je, aby nie rozgłaszały swej obecności...)

: Czy jest jakis soft do kompleksowej diagnostyki
: takich problemow?
:

Spróbuj tym softem, który wchodzi w skład systemu.

: Jesli sie okaze, ze karta jest do niczego, co byscie proponowali w zamian?
:

Ale na jaki zasięg?