Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] karta wifi TPlink

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] karta wifi TPlink
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Thu, 21 Nov 2013 22:35:42 +0100
Po głębokim namyśle (c)RaSz napisał w czwartek, 21 listopada 2013
22:04:

> : Ha, i tu jest problem. Albo router ma adres inny niz mysle, albo
> : nie wyswietla interfejsu WWW :/
> :
>
>       - adres masz prawidłowy,  192.168.1.1  - to [najwyraźniej]
>       typowy adres dla exploracji własnego routera,

        Typowy, ale nie wyłączny. Widziałem już i 192.168.100.1 i
172.20.1.1 i parę innych też.

        Zawsze możesz sprawdzić na komputerze domyślny adres routera (w
Windowsach: IPCONFIG) albo RTFM.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.