Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poszukiwana drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poszukiwana drukarka
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Wed, 20 Nov 2013 17:06:29 +0100
Witam,

        Takie polecenie, to już będzie reklama. ;)

Po głębokim namyśle TOMASZEK napisał w środa, 20 listopada 2013 15:27:

        Ja kupiłem już jakąś chwilę temu HP K209a - kombajn atramentowy
ze skanerem. Obciążenie mam podobne do deklarowanego przez Ciebie: ~50
stron miesięcznie. Na razie jestem zadowolony, a nawet przełączyłem
domyślny tryb z DRAFT na FAST DRAFT - bo rysuje na tyle ładnie, że
tekst jest ładny i czytelny, a druk dużo szybszy. WiFi nie ma. Na
sztuczne ograniczenia się jeszcze nie natknąłem, ale mam ją dopiero
ok. roku, może półtora. Tusz czarny kosztuje ok. 40 PLN, kolorowy też
(jak się trafi dobre źródło, można dostać taniej). Wystarczają mi na
ok. pół roku, więc to jest cena, przy której nie opłaca mi się szukać
zamienników.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.