Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Modem UPC + FTP

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Modem UPC + FTP
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Thu, 14 Nov 2013 20:35:30 +0100
Dnia Thu, 14 Nov 2013 18:50:52 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a):

> No to pozamiatane:-( U mnie niestety w tej zakladce jest tylko port
> forwarding - tabelka 192.168.0.x (i tylko ten x mozna zmienic), dalej
> start port, end port i TCP/UDP/Both. Nic wiecej:-(
> Zeby tak sie dalo firmware shackowac, tylko tu nawet opcji wgrywania
> firmware nie ma.

Mozesz zglosic awarie, przyjdzie serwisant, wtedy za flaszke czy w inny
sposob go przekonac, zeby ten gowniany modemorouter Thomsona wymienil. Maja
chlopaki techniczna mozliwosc instalacji Cisco, ale to jest tylko dla
"lepszych" klientow czyli firm. Niemniej da sie dogadac przy odpowiednim
bajerze ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K