Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Modem UPC + FTP

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Modem UPC + FTP
From: Pawel O'Pajak <opajak@interia.pl>
Date: Thu, 14 Nov 2013 12:20:19 +0100
Powitanko,

Prosta zależność jako zew. IP ustawiamiamy 0.0.0.0 a nie takie jakie nam
daje UPC

Dzieki za odpowiedz. U mnie niestety:
"Illegal IP address (range from 1 to 254)" - Tak twierdzi modemo-router Thomsona z UPC.
Mam tak:
UPC -> Thomson, w DMZ wpisany nastepny router-switch-ftp, ktorym jest -> Asus RT-N16 -> (m.in.) dysk na USB sluzacy za FTP

Z firefoxa (ode mnie z domu): ftp://89.72.xxx.xxx dziala znakomicie
Oczywiscie lokalnie 192.168.itd tez.
Z poza domu nie ma odpowiedzi.
Strona do testowania portow twierdzi, ze 21 jest otwarty od UPC az po moj ostatni router FileZilla (ode mnie z domu) nawiazuje polaczenie, po czym konczy zabawe slowami:
(...)
Odpowiedź       200 Switching to Binary mode.
Polecenie:      PORT 89,72,xxx,xxx,19,240
Odpowiedź       500 Illegal PORT command.
Polecenie:      PASV
Odpowiedź       227 Entering Passive Mode (192,168,0,14,117,206)
Polecenie:      LIST
Błąd: The data connection could not be established: ETIMEDOUT - Connection attempt timed out
Błąd:   Przekroczony czas oczekiwania na połączenie
Błąd:   Nie udało się otrzymać listy katalogów

Jesli cos jest w DMZ, to rozumiem, ze gole i wesole powinno byc widoczne w sieci z zewnatrz ze wszystkimi tego konsekwencjami. No i juz skonczyly mi sie pomysly, wszelkie przekierowania portow, trigger port z czy bez DMZ tez niczego na lepsze nie zmieniaja.
Heeelp...

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: