Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Modem UPC + FTP

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Modem UPC + FTP
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Tue, 15 Oct 2013 08:52:25 +0200
cation nabazgrał(a):

"Chris" <chris@spam.pl> Wrote in message:
Mam sobie UPC z modemem Thomsona 870 + do tego Qnapa wpiętego w sieć na
którym mam odpalony FTP.
W sobotę miałem zwiacha UPC i musiałem zrobić factory reset, odpaliłem,
dałem przekierowanie portów:
Tak to wygląda na konfiguracji modemu tylko screen przykładowy bo ja
dałem  ze swojego IP na wew Qnapa + port 21:
http://static.frazpc.pl/board/2013/01/494fce00dbab7761.jpg
i dupa, jak sprawdzam w domu to po IP spokojnie mi się loguje ale jak
jestem  poza domem to brak połączenia, nawet do pytania o login nie
dochodzi. O  czymś zapomniałem przy resecie ??
wtf?
primo:
moze przekieruj port 21 a nie jakis 54321
po drugie primo:)
screenshot w jpegu... zgroza

UMIESZ CZYTAĆ ??

Tak to wygląda na konfiguracji modemu tylko
screen przykładowy <<<<<<<<<<
bo ja dałem ze swojego IP na wew Qnapa + port 21:

Ale spoko już sobie poradziłem .. działa.