Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk 2TB - jaki z dobra gwarancja?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk 2TB - jaki z dobra gwarancja?
From: GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl>
Date: Mon, 11 Nov 2013 21:13:09 +0100
Dnia Fri, 8 Nov 2013 12:00:50 +0100, Chris napisał(a):

> R.e.m.e.K nabazgrał(a):

> Pokaż tą informację od producenta a nie jakś tam strona w internecie :)
>
> WD nie podaje takiej informacji w spercyfikacji swoich produktów.

WD nie podaje tej info, to jak ma ją pokazać na stronie WD?

> [...]
> Overall, this product meets the performance requirements of most
> applications while delivering significantly less power consumption. If your
> application requires mostly sequential read/writes, then the drive will
> perform comparable to a 7,200 RPM drive. However, if your application
> performs mostly random mode operations, then the performance may drop by
> about 10% because of the latency time. If the Green Power product does not
> meet your performance needs then we have our Raid Edition line of 7,200 RPM
> Enterprise drives that will deliver the performance you need at the

Nie ma tu mowy o żadnym systemie dynamicznej prędkości obr. Prędkość obr. w
dyskach WD jest stała, i jeśli nie jest podana wprost, to jest "niska". Jej
zmienność to plotka celowo wypuszczona przez marketing WD.

Prędkość obrotową można zmierzyć, tak jak to zrobiono tu dla WD RED 4 TB
(wyszło 5400 rpm):
http://www.silentpcreview.com/article1364-page5.html

--
GLaF