Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zachcialo sie radeona

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zachcialo sie radeona
From: Filip454 <filip454@filip454.pl>
Date: 12 Nov 2013 01:43:38 GMT
On 11.11.2013 19:14, Kamil wrote:

>Najbardziej prawdopodobna przyczyną jest ATI. Moje doświadczenia z tymi kartami
>są jak najgorsze. ATI w przeciwieństwie do nVidia pożera bardzo mocno zasoby
>komputera. Zaprzęga do swojej roboty procesor główny i RAM. Często wchodzi w
>kolizję z działającymi programami. Troche tu winy systemu, ale jednak inne
>sterowniki tego nie powodują.
>
>Pozdrawiam

Zależy w jakiej konfiguracji.
Radki to dobre karty, ale w segmencie mid end.

Ostatnio wybierałem tacie laptopa i testowałem na nim gry, on ma radka 7670,
 a ja gtx 660 i radek daje rade. Minusem jest brak wsparcia physx, ale to
 martwa technologia...

W swojej skrzynce mam 5750 i też prócz black screenów nigdy mnie nie
 zawiódł. Odpalałem na nim gry za połowę ceny nvidii, a koledzy się pytali
 ile dałem i co tak mało i jak ten szrot tak dobrze działa w grach. Coś w
 tym jest.

Myślę, że konstrukcje są świetne, ale brak dobrych programistów = słabe
 stery = problemy i niechęć userów.

Jedyny taki Filip na Usenecie