Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zachcialo sie radeona

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zachcialo sie radeona
From: "Kamil" <kamil@neostrada.pl>
Date: Mon, 11 Nov 2013 19:14:22 +0100
Użytkownik "K" napisał:

> problem nie wystepuje z karta nvidii lub zintegrowanym intelem.
> win7 pro 32bit, zasilacz 600W, 4GB ram, core2duo.

> czy ati jest poprostu takim gownem, czy trzeba szukac innej przyczyny?

Najbardziej prawdopodobna przyczyną jest ATI. Moje doświadczenia z tymi kartami
są jak najgorsze. ATI w przeciwieństwie do nVidia pożera bardzo mocno zasoby
komputera. Zaprzęga do swojej roboty procesor główny i RAM. Często wchodzi w
kolizję z działającymi programami. Troche tu winy systemu, ale jednak inne
sterowniki tego nie powodują.

Pozdrawiam