Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT
From: Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl>
Date: Wed, 30 Oct 2013 21:41:09 +0100
Jest tu ktoś kto miał XT ?

Ja zaczynałem od 286 fart był ze ktoś oddawał za cene XT (ale Commodorka
C64 trzeba było sprzedać - normalnie płakałem).

Też zaczynałem od 286 16 MHz – właściwie to był pierwszy komputer w domu. Wcześniej były ZX81, ZX Spectrum, ciut potem Meritum (moc obliczeniową miało toto żadną, ale po przejściu z gumo-klawiaturki Spectrum, naprawdę chciało się pisać cokolwiek) i Amstrad/Schneider CPC464, potem CPC664. Dziwne, ale z Atari i Commodore nie miałem za bardzo do czynienia.

Najfajniejszą grą z tamtych czasów było dla mnie SimCity. A potem koleżanką małżonką całymi wieczorami tłukliśmy w Tunnelers.

--
Grzexs