Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop bez baterii

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop bez baterii
From: elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Date: Mon, 28 Oct 2013 12:30:07 +0100
On 2013-10-28 12:21, Robson wrote:

W czasach, gdy wyznacznikiem żywotności baterii jest ilość cykli
ładowania a nie zużycie ogniw, praca bez baterii jest bardziej
ekonomiczna. Mam np. 4-letniego HP Pavillona i akumulatory (jeden
normalny i jeden o większej pojemności) kupione razem z lapkiem trzymają
raptem ze 15-20 minut krócej niż na początku. A mam kolegę, który w
pracy ma stację dokująca a w domu podłącza zasilacz, u niego akumulator
po 7 miesiącach jest do wyrzucenia.

Mozna tez po prostu uzywac oprogramowania zarzadzajacego praca baterii i progami przy ktorych zaczyna sie dopiero jej ladowanie. O ile
producent urzadzenia udostepnil taka mozliwosc i laptop ma smart battery.

--

memento lorem ipsum