Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop bez baterii

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop bez baterii
From: Robson <robson@w.pl>
Date: Mon, 28 Oct 2013 12:21:30 +0100
Dnia Mon, 28 Oct 2013 09:57:07 +0100, Robson napisał(a):

Można. Pod warunkiem, że masz zasilacz.

:) Jasne.

W czasach, gdy wyznacznikiem żywotności baterii jest ilość cykli ładowania a nie zużycie ogniw, praca bez baterii jest bardziej ekonomiczna. Mam np. 4-letniego HP Pavillona i akumulatory (jeden normalny i jeden o większej pojemności) kupione razem z lapkiem trzymają raptem ze 15-20 minut krócej niż na początku. A mam kolegę, który w pracy ma stację dokująca a w domu podłącza zasilacz, u niego akumulator po 7 miesiącach jest do wyrzucenia.