Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop bez baterii

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop bez baterii
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Mon, 28 Oct 2013 09:12:01 -0000
"Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> wrote in message 1foi7wz1aj8o2.1h47cuxxxve0j.dlg@40tude.net">news:1foi7wz1aj8o2.1h47cuxxxve0j.dlg@40tude.net...
mam zamiar kupić laptpop Acera bez baterii. Mam pytanie - czy mozna
eksploatować laptop bez obecności baterii, nawet zużytej?

mozna* a nawet jest to wskazane ze wzgledu na mniejsze zuzycie pradu

jedyne problemy na jakie mozesz napotkac to brak mozliwosci aktualizacji
biosu (czesto naladowana bateria jest warunkiem koniecznym) oraz fakt
ze nierzadko sa na niej naklejone stopki wiec trzeba pokombinowac
z ustabilizowaniem laptopa

*oczywiscie moga zdarzyc sie jakies modele ktore pracy odmowia, ale to
rzadkie wyjatki dotyczace zazwyczaj starszego sprzetu

--
http://db.org.pl/