Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT - postęp.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT - postęp.
From: Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl>
Date: Fri, 25 Oct 2013 21:37:34 +0200
Nawiązując do tematu proponuję dyskusję o widocznym postępie w PCtach.
Pierwszym przykładem było chyba przejście XT na AT.
Następnie 386DX itd.

Między fazy, o których piszesz, można jeszcze wstawić dokładanie koprocesorów matematycznych. Pamiętam, jak w swoim PC AT 286 16 MHz na procesorze firmy Harris, dołożyłem zakupiony za 300000 PLZ koprocesor. Malowanie w AutoCAD nareszcie zyskało blask!

Tą płytę mam do dziś. Jeszcze rok temu działała wyśmienicie, teraz też pewnie by poszła.

--
Grzexs