Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obudowa sieciowa na dyski

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obudowa sieciowa na dyski
From: sphinxozo@gmail.com
Date: Fri, 25 Oct 2013 00:50:05 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 25 października 2013 08:38:33 UTC+2 użytkownik Marx napisał:
> Cena małej obudowy nie powinna być wyższa od ceny dużej - w końcu stopień
> trudności wykonania jest taki sam, ale blachy mniej wychodzi. Wysoka cena
> PICO zasilaczy też jest nieuzasadniona - są znacznie prostsze niż tradycyjne
> zasilacze. Co do głośności BOXa znowu się nie zgadzam - mam taki w salonie i
> dysk jest od niego głośniejszy (wystarczy włączyć kontrole prędkości i
> wiatraczek jest niesłyszalny, bo te procki są po prostu chłodne). Mniejszych
> RAMów niż 2GB po prostu w sklepie nie znalazłem :D Najtańszy AsRcok z
> [...]

Jak chcesz tanio i mało to możesz zapolować na serwisie aukcyjnym na atomy, da
sie wyrwać płyte za około 70pln, do tego obudowa itx też da się używke z
zasilaczem znaleźć za 60-80 pln, powinno dać się wsadzić 3-4 hdd. Do tego
xpenology (to soft synology sportowany na pc) i 1GB ram, zamkniesz się w <250
pln a wydajność będzie na pewno wystarczająca. Zreszta teraz widzialem ze wisi
cos takiego chyba za 270pln.