Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kabel DP do HDMI poszukiwany dobry sprawdzony...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kabel DP do HDMI poszukiwany dobry sprawdzony...
From: "ggs" <ggs_@_konto.pl>
Date: Fri, 25 Oct 2013 07:23:20 +0200

"Art" <wlastiWYWAL@op.plWYWAL> wrote in message news:l4c507$ek0$1@node1.news.atman.pl...
Witajcie Zacni...

mam lekko dość zakupów internetowych gdy na 3 kupione kable - 2 musiałem odsyłać
bo nie działały - takie jak w temacie - z DisplayPort do HDMI...

niby banał

No wlasnie - niby banał. Byc może podobna historia do opisywanych problemów kilka linijek wyżej nt "kompatybilności" UPS-ów czyli o technologii przebiegu trapezu, którą jakiś "mądry" wymyślił co by to koszty obniżyć a potem sie okazuje z większościa popularnego sprzętu nie chce działać bo to bo tamto?

Gdybam przekornie bo wiadomo że to wszystko dla dobra klienta :-) .
A może jednak tylko ten 3m kabel uwalony ?