Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Kabel DP do HDMI poszukiwany dobry sprawdzony...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Kabel DP do HDMI poszukiwany dobry sprawdzony...
From: "Art" <wlastiWYWAL@op.plWYWAL>
Date: Thu, 24 Oct 2013 23:55:18 +0200
Witajcie Zacni...

mam lekko dość zakupów internetowych gdy na 3 kupione kable - 2 musiałem odsyłać
bo nie działały - takie jak w temacie - z DisplayPort do HDMI...

niby banał ale:
- kupiłem taki kabel 5 metrów - zadziałał - wszystko śmiga - więc dzwonie do człowieka czy ma taki sam tylko 3m? - jest - więc zamawiam - i ZERO działania - komp nie reaguje ani telewizor do którego łącze...

- no nic zdarzy się - ale że mam kabel HDMI - HDMI właśnie 3 m zbyteczny to myślę -
kupię samą przejscówkę taką 15 cm długą z odpowiednim końcem i wystrczy
- jest - zamawiam i... zero działania - nic nie reaguje... ,myślałem że mi komp albo TV szwankuje - podpinam ten pierwszy 5 m - działa///

do adremu -
- czy macie namiar na SPRAWDZONY kabel DP - hdmi 3 m - żeby na pewno zadziałał z Tecrą i TV lub rzutnikiem...

może namiar w Krakowie na jaki sklep gdzie mają FIZYCZNIE taki kabel - cobym mógł sprawdzić...
pomocy pomocyyyy...

Art