Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pamięć do starego laptopa IBM X40

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pamięć do starego laptopa IBM X40
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Sun, 20 Oct 2013 12:30:59 +0200
Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l3v512$9hs$2@node2.news.atman.pl...
Otóż to. Nawet Windows 8 na 1GB pamięci Ram (jest jeszcze jakas wewnętrzna) zasuwa na wielu programach, nawet na wielce rozbudowanym Nero, paru odtwarzaczach audio video. Niczego nie muszę sobie odmawiać. Mój dysk przyjmuje wszystko. Staram się tylko wyłączać indeksowanie plików, bo to ścierwo męczy dysk.

bitch please:
http://oi44.tinypic.com/2uh3448.jpg

dwa systemy wirtualne, transfer po teamviewer, autocad, poczta systemu windows, firefox, odtwarzacz wideo (obraz jest na tv), a ja w międzyczasie gram w cywilizację i słucham muzyki. Przy twoim 1 GiB (a nie GB) to nie mógłbym komfortowo pracować (swoją drogą procek też jest u mnie za słaby). :(