Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pamięć do starego laptopa IBM X40

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pamięć do starego laptopa IBM X40
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Fri, 18 Oct 2013 21:33:32 +0200
Użytkownik "Piotrne" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l3s267$o2o$1@node1.news.atman.pl...
Za późno, już kupiłem :) Używaną za 60 złotych, 333MHz (PC2700).
Działa całkiem dobrze. Jest teraz w sumie 1,24 GB pamięci
zamiast 504 MB. Windows XP uruchamia się minutę zamiast
kilku minut. Głównie o to mi chodziło, bo przychodziłem
czasem na prezentację, włączałem wszystko. System startuje,
startuje, startuje, startuje - a ludzie czekają...

Przetestuj moduł memtest86+ lub goldmemory (ale kilka przebiegów). Nie chcesz za tydzień pytać czemu są blue screeny, a sprzedawca umywa ręce. Dobrze, że komputer przyśpieszył. 1 GiB to absolutnie min do pracy XP.