Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Audio-voodoo

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Audio-voodoo
From: "Santana" <santana@interia.pl>
Date: Sat, 5 Oct 2013 20:09:40 +0200

Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52504b6e$0$21840$65785112@news.neostrada.pl...

W dniu 05.10.2013 11:31, saskatchewan pisze:

Użytkownik "Zakonspirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w
wiadomości news:524f3192$0$2195$65785112@news.neostrada.pl...
Tydzień przy głośnikach laptopowych. Ze słuchawkami, mimo że studyjne,
jest niewygodnie. Powrót do domu i dwa głośniki wyprodukowane dla
Sony, nominalnie 80 WRMS. I JEST KOSMOS! Tak że nie chcę żadnych
głośników do peceta. Sytuację ratuje raczej tylko podłączenie go do
jakiegoś przyzwoitego zestawu stereo.

Gdzie tu voodoo ?

Voodoo to się dzieje na grupie, odbywa się zbiorowe rzucanie zaklęć na pohybel i na pohybel tym którzy wołają na pohybel.

A przecież w muzyce chodzi o nuty i melodię/harmonię, a więc tylko względną wysokość dźwięków oraz odpowiednie tempo odtwarzania. Nie wiem jak bardzo musiałby być kiepski sprzęt odtwarzający żeby nie nie dało się usłyszeć wysokości i rytmu.

Co by się za bardzo nie rozpisywać napiszę tylko że zwyczajnie bredzisz.