Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�
From: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007@gmail.com>
Date: Wed, 11 Sep 2013 02:16:35 -0700 (PDT)
On Friday, September 6, 2013 3:31:26 AM UTC+10, Tasiorsa wrote:

> czy ty nie mozesz zrozumiec ze obecnie urzadzenia typu drtukarka
>
> potrzebuja byc zasilane 24h bo maja mechanizmy ktore zapobiegaja temu co
>
> wlasnie Tobie sie stalo i co nie mozesz pojac??

(...)
> BTW zalamala bys sie bo ja stacjonarki (kompa) nie wylaczylem od 10
>
> lat...

No wiec dobrze wiedziec na co trzeba teraz zwracac uwage kupujac drukarke. Moze
komus to nie przeszkadza bo bardzo duzo czasu spedza przed komputerem, ale dla
mnie zasilanie drukarki czy komputera 24 godziny na dobe jest zupelnie bez
sensu.  Moja drukarka siedzi sobie w szafie i jest moze wyciagana raz na 2
miesiace. Laptop lezy w szufladzie I wyciagam go jak jest potrzebny - moze 2
razy na tydzien. Jakos nie jestem zwolennikem dobrowolnego robienia w domu
“oltarzyka” (biurka) z komputerem, drukarka, skanerem, kablami itd. No chyba ze
ktos tego komputera potrzebuje czesto bo w domu pracuje/gra/pisze ksiazki/jest
uzalezniony od internetu itd.

Pozdrawiam,
Iguan

--