Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] CrossFire na płycie gdzie jedno ze złączy PCI-e x16 pracuje w tr

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] CrossFire na płycie gdzie jedno ze złączy PCI-e x16 pracuje w trybie x4
From: "PC" <p_c_h@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 11 Sep 2013 11:30:48 +0200
Czy to ma jakieś znaczenie, że jeden ze slotów pracuje w trybie x4? Tak sobie myślę, że chyba nie bo w jakimś celu karty łączy się taśmą. Gdyby nie było taśmy to by gadały ze sobą poprzez magistralę a tak ona jest pominięta i druga karta chyba tylko bierze zasilanie i może jakieś dane identyfikacyjne. Zauważyłem, że jak podłączę monitor do karty głównej czyli tej co siedzi w slocie x16 to wszystko śmiga elegancko. Natomiast jak podłączę monitor do tej karty w slocie x4 to chodzi jak 3 8 6. Z kolei nie widzę jakiejś porażającej różnicy w trybie CF i bez dlatego się zastanawiam co może być i jak to działa.

PC