Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�
From: "Marcin Szumilas" <mcszumi@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 5 Sep 2013 18:45:38 +0200
Quoted:
animka (animka@tonieja.wp.pl) in news:l0abec$g66$1@node2.news.atman.pl

Następną drukarkę (jeśli z głowicą zintegrowaną, niewymienną) włącz do
gniazdka z pominięciem listwy. Inaczej stanie się to samo co z
Brotherem. No i przeczytaj instrukcję...

Pracujesz w serwisie Brothe'a. Powodzenia w interesach Ci życzę.
Te g*wniane drukark-o grzmoty już mnie nie inetersują.

Nie, uczę w szkole. ;)
Coś Ty taka uparta? Nie możesz zrozumieć, że takie drukarki (nie tylko Brother) do normalnej pracy muszą być cały czas włączone do prądu? Jak nowoczesny samochód zostawisz na długi czas bez uruchamiania, to też będą problemy (tak słyszałem ;-))

Mam drukarkę Brother z którą od momentu zakupu nie miałem ani jednego problemu. Z innymi też nie.

A umiesz w ogóle policzyć, ile Ty tak na tym wyłączaniu oszczędzasz?

MSz