Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kindle w Amazon za 49 euro - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kindle w Amazon za 49 euro - warto?
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Fri, 6 Sep 2013 10:03:31 +0200
Dnia 2013-09-06, o godz. 09:43:47
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

> Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> Sprawdziłem i kundel jest od jakigoś pośrednika i żaden z niego
> dystrybutor ... ważne że działa, był od ręki i do tego cena dobra a w
> razie czego z gwarancją to sobię poradzę.

Ale jakbyś ekran uszkodził śpiąc na nim to Amazon wymieni na nowy w
ramach gwarancji. Pośrednik raczej nie. ;-)

Moja siostra która dostał mój tak właśnie zrobiła - już po gwarancji.
Zaproponowali jej za 60$ kolejny model. Nie skorzystała bo ja za 30$
znalazłem w Azji ekran z przesyłką. Po tygodniu doszedł a wymiana jest
prościutka dla kogoś kto kiedykolwiek rozbierał elektroniką z obudową
na zaczepy.

Zdrówko