Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zgarnij doładowanie telefonu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zgarnij doładowanie telefonu
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Fri, 06 Sep 2013 13:57:40 +0200
W dniu 2013-09-06 06:42, Piotrek pisze:
Dnia Thu, 05 Sep 2013 19:36:53 +0200, Czarek napisał(a):

W dniu 2013-09-05 19:18, Jacek S. napisał/a:
W dniu 2013-09-05 18:05, Czarek pisze:

W dniu 2013-09-05 18:00, Arek Razemba napisał/a:
Witam
Chcesz zgarnąć doladowania, skorzystaj zanim bedzie za pózno.
Spier...

Pozdrawiam

A ciebie spamerze i naciągaczu nie

   To kutas, nie? Ale część ludzi się nabierze, i będą bulić tą dyszkę
tygodniowo za przychodzące SMS'y:)

Każdy spamer to kut...
Niech się nabierają i płacą skoro są idiotami i kretyńskim ofertom wierzą.

Na pl.misc.telefonia.gsm też to posłał. Więc dla początkujących daję linka,
w którym jest informacja małym druczkiem jakie sa opłaty bo spamerowi się
pewnie "zapomniało" http://doladuj-za-darmo.pl/

A jak to fajnie opisane - subskrypcja za 4,96 zł z VAT/dzień, dostaje się za to 2 pliki mp3 tygodniowo, a w/g regulaminu:

13. Użytkownik zapisując się w usłudze
otrzymuje dodatkowo losową nazwę
ulicy oraz otrzyma doładowanie telefonu
po otrzymaniu 100 linków do plików
muzycznych mp3.
14. Aby otrzymać doładowanie po
otrzymaniu 100 linków do plików mp3
należy wysłać wiadomosć email w niej
nr telefonu który ma być doładowany

czyli 2 pliki tygodniowo, za które płacimy 34,72, aby dostać doładowanie za 25 czy 30 zł to trzeba tych tygodni 50, czyli musimy wydać 1736 zł. Nie mówiąc już o tym, że musimy niemal cały rok na to czekać i jeszcze wysłać mejla, aby doładowali. Mam lepszą propozycję, niech ktoś mi 100 zł przeleje, a ja odrazu po otrzymaniu przelewu doładuję telefon za 25 czy 30 zł. Zobaczcie jaka to oszczędność w porównaniu do poprzedniego. BTW, płyta audio kosztuje ~ 50 zł, na płycie jest co najmniej 12 utworów, czyli aby mieć 100 utworów, to trzeba kupić jakieś 8-9 płyt które będą nas kosztować maksymalnie 450 zł. Nie wspomnę nawet o sklepach mp3 w sieci, gdzie można taniej kupić te mp3. ZTCP w sklepie Aple chyba jeden utwór kosztuje 1 dolara.