Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kindle w Amazon za 49 euro - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kindle w Amazon za 49 euro - warto?
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Thu, 5 Sep 2013 14:37:14 +0200
Dnia 2013-09-05, o godz. 14:21:31
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

> Ja brałem 3 tyg temu normalnie w PL z FA:
>
>       CZYTNIK E-BOOK KINDLE PAPERWHITE (bez reklam)     565,80 zł
> brutto

U oficjalnego dystrybutora czy z Alledrogo? I gdzie realizowana
gwarancja?
Bo na Alledrogo sporo jest cwaniaków którzy jak dostana zamówienie to
kupują w sklepie w USA, jedzie to do nich w 48h a potem z narzutem
wysyłają naiwnemu. Stąd takie kwiatki w warunkach dostawy: "Towar
dostarczany zwykle w ciągu ok. 5-10 dni roboczych od momentu
zakupu/zaksięgowania wpłaty" ;-)
Poza tym wszystkie Kindle w międzynarodowym kanale dostawy nei mają
reklam. ;-)

Zdrówko