Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sat, 07 Sep 2013 14:51:28 +0200
W dniu 2013-09-07 02:44, Santana pisze:

Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup

W dniu 2013-09-07 00:23, Santana pisze:

Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup

W dniu 2013-09-06 19:26, Tasiorsa pisze:
W dniu 2013-09-05 22:48, animka pisze:
O nie, nie napiszę już jaką mam drukarkę. Tu siedzą kapusie z serwisów
czytają kto używa zamienników tuszy.
Mogę dodać tylko, że drukarka (ze skanerem) jest niedroga, drukuje
dwustronnie, ma WiFi, podświetlany wyświetlacz i jakies tam jeszcze
bajery.
Nie no zdanie o konfidentach na grupie mnie rozwalilo :) Ty naprawde
myslisz ze ludzie maja czas zeby czytac ze taka jedna Animka kupuje
tusze na Grochowskiej albo chinskie z allegro i jak jej padnie drukarka
to ja przycapimy :)?
Mam nadzieje ze ta ktora kupilas to laser bo jak kolejny atrament i go
gasisz z pradu co juz zapowiedzialas to znow bedziemy czytac nie
kupujcie drukarek z wifi atramnentowych i z duplexem bo to szrot :)
Nazwy Wam nie podam ale powiadam Wam to dziadostwo.....:P

Drukarki mają włącznik /wyłącznik po to, żeby włączać/wyłączać.
EOT!

I instrukcje obsługi żeby ją przeczytać :)

Właśnie. Mogłabym tu wkleić kawałek tej instrukcji obsługi, ale mi się
nie
chce.

Nie chce mi się, nie chcesz wyjść na jeszcze większą idiotkę, czy nie
umiesz
wkleić, blondi? :P

Wiesz, ryży,
Bronisz jak lew tego grzmota Brothera, ale instrykcję powinieneś znać.

Niczego nie bronię poza zdrowym rozsądkiem którego tobie blondi, pomijając
rozum, zupełnie brak. To ty powinnaś, blondi, poznać instrukcje a nie ja :P
Czym się kierowałaś kupując tego "grzmota" blondi?

Nie da się niestety skopiować z PDF-a, bo Brother sobie sprytnie zablokował
kopiowanie.

Nie da się czy ci się nie chce, zdecyduj się, blondi :) Ulżę twojemu
jedynemu zwojowi, blondi. To nie jakiś brother zablokował tylko ty, blondi,
po prostu nie potrafisz wyedytować PDF-a :P

P.S. Nie używaj słów których nie rozumiesz (EOT)

Słuchaj ryży, co mi się chce a co nie chce nie muszę się tłumaczyć

> P.S. Czy to prawda że jesteś facetem?

A co, chcesz się ze mną na randkę ryżolcu umówić?
Jestem silny jak lew wałęsa i ci mogę kija w dupę wsadzić.

--
animka