Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] TP-link AV500 nano

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] TP-link AV500 nano
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Sat, 07 Sep 2013 15:19:55 +0200
Zanabylem dwa (starter kit) TP-link AV500 nano.
Fajne :)
W specyfikacji 500Mbitów, ok, ale to w laboratoryjnych warunkach, wiadomo...

W rzeczywistości, na instalacji miedzianej, 10 letniej, z szyfrowaniem miedzy nanami - leci 5,5MB/s czyli ok. 45 Mbitów/sek. Całkiem dobry wynik, biorąc pod uwagę, że przechodzi to przez skrzynkę, czyli przez 2 różne obwody. Da się oglądać HD :) (mov full hd 30Mbit).

Zastanawia mnie tylko jak z bezpieczenstwem, skoro przechodzi przez skrzynkę z bespiecznikami, to pewnie wychodzi tez dalej.

Sparowalem je wedle instrukcji. Wiec teoretycznie podpięcie trzeciego wymaga parowania z tymi co są.

Aplikacja do zarzadzania jakas taka uboga a dodatkowo nie wykrywa mi 2 zdalnych, tylko jeden, z kompa gdzie nie mam podpietego lokalnego.

No i apka z CD nie dziala na Win8 :/ Znaczy sie nie instaluje sie. Wiec i nie dziala. Na stronie też nie mają...