Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] TP-link AV500 nano

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] TP-link AV500 nano
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Mon, 09 Sep 2013 18:44:25 +0200
Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:
Dnia 2013-09-07, o godz. 15:19:55
"Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał(a):

Zanabylem dwa (starter kit) TP-link AV500 nano.
Fajne :)
W specyfikacji 500Mbitów, ok, ale to w laboratoryjnych warunkach,
wiadomo...

W laboratorium tez tyle nie pociągnie. W specyfikacji jest coś takiego:
"10/100Mbps Ethernet Port". ;-)

Też doczytalem ;))

Zastanawia mnie tylko jak z bezpieczenstwem, skoro przechodzi przez
skrzynkę z bespiecznikami, to pewnie wychodzi tez dalej.

Sparowalem je wedle instrukcji. Wiec teoretycznie podpięcie trzeciego
wymaga parowania z tymi co są.

Licznik jest przeszkodą nie bezpieczniki. Poza tym ze specyfikacji:
Encryptiion: 128-bit AES Encryption

No tak, trzeba je sparowac. Bez sparowania tez same sie znajdą i odpala transfer bez szyfrowania. A mnie zastanawiaja przypadki szczegolne, np. wylacza prad albo cos w tym stylu zaszaleja energetycy, urzadzenia sie zresetuja i polacza potem bez szyfrowania.

Aplikacja do zarzadzania jakas taka uboga a dodatkowo nie wykrywa mi
2 zdalnych, tylko jeden, z kompa gdzie nie mam podpietego lokalnego.

A bo to nie ma co zarządzać. Parujesz i ma działa.  Pisze na podstawie
około 30 sztuk głównie AV200+ w różnych lokacjach.

Nie no tak, ale mozna je sobie ponazywac ;) Oraz wylistować jakie sie ma ;)

No i apka z CD nie dziala na Win8 :/ Znaczy sie nie instaluje sie.
Wiec i nie dziala. Na stronie też nie mają...

Działa OIDP w trybie zgodności.

Olać poki co ;)