Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Doradźcie proszę - płyta, procek, pamięci, grafa - do gier i

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Doradźcie proszę - płyta, procek, pamięci, grafa - do gier i do 2-2.5k.
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Thu, 5 Sep 2013 11:06:00 +0200
Czy w przypadku gier może aż tak dużo zależeć od procka? Zawsze wydawało mi się, że tutaj 80% sukcesu to dobra karta graficzna, a potem dopiero procek i ramy. Czy Q9550 ma jakąś rewizję, która kręci się najlepiej?

Ja zdecydowanie poczułem różnice tym bardziej ze miedzy DualCore a Quadem jest przepaść, jak by było pełne Core2Duo 3.4 to pewnie różnica nie byłaby tak odczuwalna. Nie pamiętam dla jakiej gry zmieniałem proca Battlefield 3 a może to był Crysis 2 w każdym razie mogłem włączyć wyższe detale bes straty na plynnosci ewentualnie wzrosła plynnosc w aktualnej konfiguracji. Do dziś ciężko mi się zdecydować na wymianę platformy na I5 gdyż nie widzę potrzeby a sporo kasy trzeba wydac - szybciej wymiennie grafikę aby podgonić wydajność w grach.

Buniek