Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Doradźcie proszę - płyta, procek, pamięci, grafa - do gier i

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Doradźcie proszę - płyta, procek, pamięci, grafa - do gier i do 2-2.5k.
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Wed, 4 Sep 2013 13:48:22 +0200
Aktualnie mam płytę ASUS P5Q z prockiem Intela E6500 2.93GHz podciągniętym do 3.52GHz - chłodzony coolerem Scythe. Grafika Radeon EAH5770, dysk Samsunga 500GB, pamiątki identyczne 4xKingston 1GB 1066. Na Windzie XP wszystko chodzi szybko, cicho i stabilnie, na Windzie 7 już trochę muli. Jest sens coś doinwestować w ten zestaw, czy kupić nowy?

Liczę na pomoc lokalnych wymiataczy i pasjonatów komputerowych i z góry wielkie dzięki za pomoc.

Ja lubię rozbudowywać taki trochę chytry jestem :), ale np i5 będzie zdecydowanie szybsze od rozbudowanej obecnie posiadanej platformy i wymieniasz wszystko ale tez wszystko pozostałe sprzedajesz - jeszcze będzie miało to jakaś wartość.

Z drugiej strony do obecnego sprzętu pozostaje dokupienie grafiki za np. 1000 pln(która zresztą byś kupił do nowego zestawu) + procka (dobrego 4 rdzeniowca) do obecnego zestawu wyjdzie z tego zestaw wydajny a zmieścisz się w 1500 pln + zostanie cpu do sprzedania kilkadziesiąt pln + grafika kilka stówek, i pozostała nie wydana kwota - może być potrzebny nowy zasilacz przy czym grafa i zasilacz będą starzały się od dziś - a procesor i pozostałe graty które zostaną będą za 2 - 3 lata w cenie złomu pewnie.

jak masz te 2.5 kpln do wydania i kropka to bierz nowy z gwarancja, jak masz do wydania ale nie koniecznie to możesz pomyśleć o rozbudowie która Cie nie ominie ale dowlecze się może ze 2 może 3 lata.

Ważne tez w co grasz i w jakich rozdzielczościach.
Ja pykam w SC II czasami jakiś FPS/FPP i moje Q9550@3.5Ghz , 4 GB ram oraz Gf 260GTX swobodnie mi stykają a sprzęt jak na obecne czasy leciwy, notabene mam płytę P5QPRO a na Q9550 przesiadłem się z DualCore E6300 różnica kolosalna.

Buniek