Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki 2.0 do laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki 2.0 do laptopa
From: Shady Sheik <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Mon, 19 Aug 2013 08:03:12 +0200
W dniu 2013-08-19 07:45, z pisze:
Nie patrz na logo tylko na _konkretny model_. Ten za śmieszne pieniądze
się udał. Chciałem kupić drugi zestaw do pracy ;-) Ale coś ostatnio na
mieście już nie widać.

Logo/firma to tylko w pierwszej kolejności. Później zerknięcie na parametry i sprawdzenie u wujka Google czy o danych głośnikach są jakieś opinie. Na logo zawsze będę patrzył. Przez długi czas urządzenia wskazujące mogły mieć wyłącznie jeden – przez wielu bezpodstawnie znienawidzony – napis. Microsoft. Szwagier, który przed monitorami spędził pewnie tyle czasu, co ja w przedszkolu, podstawówce, gimnazjum, liceum i na uczelni, odradzał mi Logitecha, że się przepłaca za logo właśnie, a to nic nadzwyczajnego. Jednak kupiłem tę mysz (Anywhere MX) i zmieniłem zdanie. Może i się przepłaca, ale jakość (w tych droższych modelach) z pewnością jest, więc wolę trochę przepłacić, niż nie dopłacić i się później męczyć z czymś, co się tylko ładnie prezentuje.

Ale pytałem jeszcze o jedno: czy te "subwoofery" w tanich zestawach mają sens? Napisałem w temacie 2.0, bo wychodzę, że przy tej samej kwocie 2 głośniki będą lepsze od 3.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$