Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki 2.0 do laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki 2.0 do laptopa
From: Shady Sheik <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Mon, 19 Aug 2013 07:16:43 +0200
W dniu 2013-08-19 04:58, astro pisze:
Zalezy Ci na ilosci zajmowanego miejsca? Jesli nie, za 100 pare zlotych
kupisz stary wzmacniacz + za 50-100zl glosniki stereo. Bedzie to gralo o
niebo lepiej od wszelakich sklepowych zestawow 2.0.

Musiałeś? No naprawdę musiałeś?! ;) Aż zerknąłem i za 250 zł jest fajny, segmentowy technics, w świetnym stanie. Ale tego typu wydatki to może za rok. Teraz mam ich tyle, że nie wyrobię. No i właśnie co do tej wolnej przestrzeni, może się zdarzyć, że będzie klaustrofobicznie, bo do wyboru mam 2 pokoje: 20 i 10 m2. Jak się dowiem jaka jest między nimi różnica, to będę wiedział. Ale i tak – w tej chwili nie może to być duży wydatek, a gdybym zaczął składać, jak proponujesz, to z zakładanych 250 zł, zrobiłoby się nagle 500, albo i jeszcze więcej... Nieee, to najwcześniej za pół roku. Musi być coś, co się nada i jestem przekonany, że istnieje. Pytanie tylko, czy się zmieszczę w budżecie przy danym modelu.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$