Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki 2.0 do laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki 2.0 do laptopa
From: Shady Sheik <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Mon, 19 Aug 2013 12:08:48 +0200
W dniu 2013-08-19 11:03, Adam pisze:
Moja propozycja: Modecom MC-HF40
Kosztują trochę więcej, niż zakładałeś, ale warto dołożyć do nich lub
modelu większego.

Ja zawsze jestem zwolennikiem dołożenia i wzięcia czegoś, co na bank mnie zadowoli, jednak mam teraz tyle wydatków o wyższym priorytecie, że na tę chwilę nie da rady. Puszczanie muzyki z laptopowych głośniczków byłoby obciachem, dlatego zacząłem się zastanawiać nad zabraniem tej mini wieży, którą mam, a do domu zakup nowej w późniejszym czasie. Tylko znowu to miejsce. Decyduję się na mniejszy (10 zamiast 20 m2), bo między nimi jest różnica 200 zł, czyli po roku mam teoretycznie oszczędność min. 2000 zł, a za tyle mógłbym już zaszaleć w klimatach audio-voodoo.

Modecom jakoś źle mi się kojarzy, bo przez kilka dni musiałem używać klawiszy ich produkcji, co było dość traumatycznym przeżyciem, ale jak je słyszałeś i polecasz, to byłbym skłonny je rozważyć, gdybym mógł na nie przeznaczyć tyle kasy.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$