Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop do 2 tys. do internetów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop do 2 tys. do internetów
From: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl>
Date: Tue, 06 Aug 2013 16:55:00 +0200
W dniu 2013-08-06 16:42, Poldek pisze:
Marcin N wrote:
W dniu 2013-08-03 21:34, xcpy pisze:

300zl?
Chodzi Ci o to, ze taki sam laptop, ale "bez systemu"
bedzie 300zl tanszy?
IMHO to kwoty rzedu 100zl, o ile nie mniej...

Kupiłem właśnie ASUSa X501A (i3 2.2 GHz, 4 GB RAM, 15 cali, torba
"gratis") za 1380 zł - bez systemu. Z systemem był o 220 zł droższy. I
bez torby.

Fajnie, ale co dalej zrobisz z tym laptopem?
Będziesz używał bez systemu, zainstalujesz Linuksa, zakupisz Windows
osobno, czy zainstalujesz piracki Windows?

To, co zrobię (zrobiłem) jest nieistotne dla tego wątku. Chodziło o zweryfikowanie tezy, jakoby komputer z Windowsem był tylko o 100 zł droższy niż bez niego.

Ja zainstalowałem Linuxa.

--
MN

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>