Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop do 2 tys. do internetów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop do 2 tys. do internetów
From: "xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy>
Date: Sat, 3 Aug 2013 21:34:37 +0200
Po cholere jej laps z zewn. grafika
AMD Radeon HD 7670M 2GB.

bo ją stać

Nie gra, wiec po co brac cos,
co moze sie zepsuc (zewn. grafika)
a czego naprawa to koszt rzedu 350-450zl?

Tak, wiem - stac ja, ale pewnie wolalaby wydac kase
na cos innego niz nowy scalak + kulki bga :).

Nie było mowy o najtańszym ;) Było do 2 tyś. W cenie ładny optycznie
Samsung, i5, zewn. grafika i windoza legalna choć kafelkowa. No chyba,
że wrodzona awersja do win czyni 100% zbędną to 300zł przepłacamy.

300zl?
Chodzi Ci o to, ze taki sam laptop, ale "bez systemu"
bedzie 300zl tanszy?
IMHO to kwoty rzedu 100zl, o ile nie mniej...

Czy i5 nie będzie się mniej grzać przy takim samym obciążeniu?

Pytanie dobre, ale powinno brzmiec:
czy i3 bedzie sie grzal bardziej niz i5? :)

Wymieniane tu modele i3 i i5 maja takie same TDP,
wiec pewnie istotnej roznicy nie bedzie.