Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ASUS 1201N się przegrzewa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ASUS 1201N się przegrzewa
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 04 Aug 2013 15:05:43 +0200
W dniu 2013-08-04 08:01, PiteR pisze:
animka pisze tak:

U mnie dysk zaczyna strasznie zasuwać jak się uruchomi jakis
flashowy filmik . Opera wariuje- dostaje 183% pamieci.

Masz dużo ramu, to wyłącz w Operze cache. (Disc cache na off)

Nie mam dużo, ale z niczym do niedawna nie było problemów, tylko ten flash teraz jakis sknocony.
Teraz cache w Operze wyłączyłam, w/g Twojej porady.
http://www.sendspace.pl/file/pic/f984044e540d35a90a516e0/view
Nie wiem jak tę drugą opcję ustawić. Chyba nie należy wyłączać cache na dysku?

Ten Adobe Flash Player jest jakiś "porąbany, ale jak go tu nie
używać? Przecież jest potrzebny.

Można nie używać, pobierać filmiki na dysk a następnie oglądać w VLC ;)
Większe filmiki to i tak są .mp4

Nie chciałoby mi się. Jak jestem na jakiejś stronie, czytam wiadomości i jest filmik to jak mi się chce to go od razu oglądam.

Czasami wchodzę tu:
http://wp.tv/?ticaid=510e5d
http://www.fakt.pl/Dziennikarz-Grzegorz-Miecugow-spoliczkowany-na-Przystanku-Woodstock,artykuly,223946,1.html

W tej chwili jeszcze zmieniłam co nieco w blokowaniu treści na tej stronie i narazie "gra" i dysk nie wyje. Może po ponownym uruchomieniu komputera coś znowu wyjdzie, czyli jakaś "niespodzianka".

--
animka