Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] ASUS 1201N się przegrzewa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] ASUS 1201N się przegrzewa
From: GAD ZombiE <gad@bez.spamu.pl>
Date: Sat, 03 Aug 2013 23:28:09 +0200
Witam

Mam ASUSa 1201N (netbook), który ma już ponad 3 lata. Działa bez problemów, zawsze był dość ciepły, ale ostatnio (są upały) trochę się przegrzewa. Wziąłem programy do sprawdzenia temperatur i GPU oraz CPU mają koło 80 stopni (nawet ponad), kiedy prawie nic się nie dzieje. Zauważyłem też, że karta graficzna chodzi na 800MHz w tym stanie. Na moim desktopie nowy Radeon HD7770 elegancko zwalnia w idle do 300MHz, a do gier wskakuje na 1GHz. Nie da się podobnie zrobić w tym netbooku? Po cholerę to tak zapieprza jak on nic nie robi, a na pewno przez to się dodatkowo grzeje? Powietrze z wentylatora jest naprawdę gorące..