Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Thu, 04 Jul 2013 15:50:04 -0400
On 7/4/2013 11:10 AM, Dawid wrote:
W dniu 2013-07-04 07:22, rs pisze:
On 7/3/2013 7:28 PM, Przemysław Ryk wrote:
Dnia Wed, 03 Jul 2013 16:18:27 -0400, rs napisał(a):

(ciach…)
nie. nie wydaje mi sie. uzasadnij mi cene 700$ na zwykly t-shirt
varvatosa, z logiem CBGB. slucham.

Ile kosztowała licencja na wykorzystanie owego logo? :)

(ciach…)

nic nie kosztowala, bo varvatos wykupil caly ten klub na swoj boutique.
a teraz ty mi powiedz ile taka licencja kosztowala, zeby uzasadnic taka
cene pojedynczej koszulki sprzedawanej seryjnie. <rs>

Każdy towar kosztuje tyle, ile klient za niego zapłaci.
Jeżeli nikt nie kupi tych zasranych koszulek, to cena gwałtownie
spadnie, ale ludzie to idioci i żeby się dowartościować kupią i nawet
będą z metkami chodzić, a co niech wszyscy widzą kto wymiata.

no wiec kupi, czy nie kupi. zdecyduj sie.
jednak obecna rozmowa dotyczy nie jest klienta, ale niezwykle wysokich marż, na designerskie ciuchy. <rs>