Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asus GeForceGT640

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asus GeForceGT640
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Thu, 18 Jul 2013 10:25:04 +0200
Dnia Thu, 18 Jul 2013 03:30:24 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Dla rzeczywistej przepustowości podsystemu pamięci trzeba brać pod uwagę
> - rodzaj stosowanych pamięci
> - taktowanie pamięci
> - szerokość szyny danych
>
> Teoretycznie, odpowiednio wysoko taktowane GDDR3 przy 256-bitowej szynie
> danych są w stanie mieć tą samą wydajność, co niżej taktowane GDDR5 przy
> szynie danych o szerokości 128-bitów. Teoretycznie, gdyż wchodzą tu już
> ograniczenia technologiczne. Podobnie, jak teoretycznie możemy zakładać, że
> SDRAM z rzeczywistym taktowaniem 200 MHz miałyby tą samą przepustowość co
> [...]

Jak sam widzisz zatoczyles kolo i wrociles do tego co napisalem a czego sie
czepiles. Reasumujac kluczowa jest technologia (DDR3 vs DDR5) oraz szyna
(128 vs 256 vs 384) bo one DRASTYCZNIE wplywaja na wydajnosc, a
czestotliwosc mniej, gdyz nie da sie czestotliwoscia az tak manipulowac.

--
pozdro
R.e.m.e.K