Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asus GeForceGT640

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asus GeForceGT640
From: Edek <edek.pienkowski@gmail.com>
Date: Wed, 17 Jul 2013 22:05:01 +0000 (UTC)
Dnia pamiętnego Wed, 17 Jul 2013 13:46:03 -0700, GAD Zombie wyjmując peta
oznajmił:

> Wybaczcie nadmiar odpowiedzi, ale przeglądam, czytam i wciąż się zastanawiam
> :)
>
> Znalazłem taki oto model:
>
> Gigabyte GeForce CUDA GTX550Ti 1GB DDR5 PCI-E 192BIT DVI/HDMI/D-SUB BOX
>
> Cena mi odpowiada, opinie też ma niezłe. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć,
> czy to dobry wybór?

Seria 600 dużo mniej żre. Na wiki wyszukaj "geforce comparison" - tam
jest lista modeli wraz z info, które wyższej serii to przebrandowione
gpu niższej serii. 550Ti to Fermi, sporo żre, nie wiem czy chcesz kupować
grzałkę zasilaną tym 400W. Cenowo nie wiem jak jest.

--
Edek