Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sterownik do skanera pilnie potrzebny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sterownik do skanera pilnie potrzebny
From: "Zocha" <user@computer.com>
Date: Sun, 23 Jun 2013 09:50:18 +0200
Ale nie wszystkie programy graficzne potrafią uruchomić skanowanie!
Na szczęście darmowa przeglądarka XnView radzi sobie bez problemu
z odpaleniem programu do skanownia.

Oprócz mojego poprzedniego newsa (wczoraj o godz. 20.43) w odpowiedzi
na Twój news, mam jeszcze jedną sprawę.

Ściągnęłam program XnView i chciałam spróbować na innym komputerze
z innym skanerem. Wybrałam skaner na liście Select Twain Source,
ale nie wiem jak przy pomocy tego programu skanować.
Czy mógłbyś krótko opisać jak to robisz.

Pozdrawiam
Zocha