Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sterownik do skanera pilnie potrzebny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sterownik do skanera pilnie potrzebny
From: "Zocha" <user@computer.com>
Date: Fri, 21 Jun 2013 19:02:35 +0200
powinno pomóc :)
http://forum.pclab.pl/topic/829574-Microtek-ScanMaker-4800-pod-Win7-64bit/

Tę radę znalazłam już wcześniej, ale niestety okazała się nieskuteczna.
Wszystko idzie zgodnie z opisem do momentu wyboru sterownika ręcznie.
Na liście pod Win 7 po prostu Microtek nie występuje na liście producentów.

Próbowałam znaleźć wymieniony tam sterownik "1394_USB2 Scanner (USB)".
Na liście w Google tematy wyglądają obiecująco, jednak w rzeczywistości
otrzymuje się program do aktualizacji sterowników (urządzeń, które są w systemie).

Być może w Viście Microtek występuje na liście producentów, albo piszący
tamten post wcześniej ten sterownik w systemie już miał.

Ja nadal nie znam rozwiązania.

Pozdrawiam
Zocha