Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki skaner teraz kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki skaner teraz kupić?
From: Baranek <baranek@home.invalid>
Date: Sat, 22 Jun 2013 20:51:06 +0200
Dnia Sat, 22 Jun 2013 19:06:08 +0200, Zocha napisał(a):

> I każda taka komórka ma wbudowany OCR i można przesłać
> wynik do komputera w postaci pliku .doc, .xls itp. ?
> A jakiś konkretny przykład używany w tym zakresie
> przez piszącego?
>
> Pozdrawiam
> Zocha

Stop! Skanowanie komórką w biurze? Zajęcie dla komórkofana i w dodatku na
krótki dystans. Po kilku razach się zmęczy i znudzi.
Epson V37 to właściwa odpowiedź. Canony prezentują podobny poziom, ale choć
niektórzyu bardzo chwalą obslugę, to mają jeden minus - program do OCR jest
do bani.
Przy Epsonie trzeba pamiętać o 2 rzeczach:
1. Klapa ma zawias na długim boku - trzeba inaczej zaplanować miejsce.
2. Dodana wersja Finereadera ma chyba za zadanie mocno zachęcać do kupna
wersji pełnej. Potrafi wnerwić, gdy chcemy zrobic cokolwiek więcej, niż
zwykłe wyłapanie tekstu ze skanu.

Pozdrawiam

Baranek