Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: rs <no.address@no.spam.pl>
Date: Mon, 17 Jun 2013 18:32:48 -0400
On Tue, 18 Jun 2013 00:04:03 +0200, "Mr. Misio"
<mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

>a potem przestala...

hehe. no wiec sam widzisz, czym to sie moze skonczyc.

>ale malo ktora idzie w kierunku innym niz limit->wiekszy limit->brak limitu

to nie wiem co chcesz teraz przekazac. przed chwila "reklamowales"
niemcow, ze tak wlasnie robia.

>czyli... hiszpania? :>

od czasu kiedy sa w posiadaniu T-mobile, to trudno wykombinowac.

>czyli za dane.

nie. wcale nie. nie musisz nawet nic transferowac a i tak placisz,
wiec jak zadane?

>a to juz rynek zweryfikuje, czy klienci beda chcieli placic w takim
>modelu, bo przyzwyczajeni sa raczej, ze nie musza sie martwic iloscia
>danych i kupuja "predkosc".

oczywiscie, wiec twoja rewelacja z DT, rowniez ulegnie weryfikacji.

>Nowe jest to, ze nie bylo limitow a beda limity.

jak juz wyzej napisalem. to zadna nowosc. to nowosc tylko dla firmy,
ktora moze miec problemy finansowe albo z infrastruktura. nie sledze.

>oczywiscie chodzi o kase, zeby przekonac, ze wyzszy, drozszy pakiet jest
>potrzebny... bo nie daj boze w polowi emiesiaca transfer siadzie niemal
>do zera... ;)

no sam widzisz. siadzie transfer, nic nie sciagniesz, czyli nie
placisz za dane. <rs>