Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+
From: Michal <snunkiawnev@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Sun, 26 May 2013 11:37:18 +0200
W dniu 2013-05-26 00:12, m7marek pisze:

Jak nie musi mieć koniecznie wbudowanej grafiki to niedroga (spokojnie
do kupienia bez szukania za ~280 zł), bardzo fajnie zaprojektowana
jeśli chodzi o złącza (w tym PCI-E x16 x2 mechanicznie: elektrycznie
x16 + x4 lub 2x x8 do CF/SLI) jest MSI 970A-G45:
http://pl.msi.com/product/mb/970A-G45.html

jednak już nie do kupienia, szukałem w sklepach internetowych i na
allegro i nie ma nigdzie od ręki.

U mnie na miejscu jeszcze są i te sprawdzałem, dlatego podałem akurat ten model. Z kupnem bardzo podobnej wersji G46, która zastąpiła G45 nie powinno być problemu. Tu jest specyfikacja:
http://pl.msi.com/product/mb/970A-G46.html#/?div=Basic

--
/MB