Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Sat, 25 May 2013 22:04:35 +0200
Użytkownik "m7marek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:knqs8j$8vd$1@usenet.news.interia.pl...
i taka przejściówka nie sprawia problemów?
działa juz przed uruchomieniem systemu, by np. zainstalowć system?

Mam taką: http://allegro.pl/przejsciowka-ide-sata-ata33-66-100-133-najtaniej-i3224126360.html

i kontroler wykrywa poprawnie napęd (widzi, że jest to napęd optyczny, a nie dysk).

bo ja kiedyś jakąs taką miałem i się zawieszała, gdy natknęła na jakikolwiek badsector (tak bo próbowałem przez nią się dostać do uszkodzonego dysku, ale przez wbudowany port nie było problemów trochę piłował ale przechodził dalej a tu zwis).

Tego Ci nie sprawdzę.