Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jaka k. graf. do gier?
From: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jura>
Date: Mon, 20 May 2013 17:54:25 +0200
Witam,

znajomy poprosił mnie, bym mu złożył kompa. Ma to posłużyć jego synowi głównie do gier... To, co udało mi się skompletować, to któryś i7 (zastanawiam się nad i5, ew odpowiedniki E3), odpowiednia płyta pod to, odpowiedni zasilacz (~500-600W 80+ min. bronze), 8GB RAM.

Niestety stanąłem przed wyborem k. graf. Na ten cel zostało ok. 500zł, a w tym segmencie cenowym w ogóle się nie orientuję. Preferuję Radeony. Dobrze by było, by to nadmiernie nie wyło, nie potrzebowało elektrowni atomowej i by można na tym było pograć jeszcze jakieś 2-3 lata.

Poradzicie coś?

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da, to mówi.