Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] USB-to-USB serial cable

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] USB-to-USB serial cable
From: Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl>
Date: Sat, 18 May 2013 12:01:12 +0200
Hello,

Czy ktoś się spotkał z gotowym kabelkiem, który miałby z dwóch stron
USB, a w środku coś, co dla sprzętu wyglądałoby na dwa spięte ze sobą
konwertery usb-serial?.

Wyjaśniam:
Router (openwrt) ma port usb, do którego zwykle wpinam konwerter
usb-serial i mam na nim konsolę. W laptopie nie mam gniazda RS232, więc
wpinam w niego drugi konwerter usb-serial, a oba konwertery łączę kablem
RS-232. Działa, ale jest strasznie upierdliwe. Chciałbym mieć po prostu
jeden kabelek, który wpinam w router i laptopa. :-)

Acha, no i musi to być coś, co będzie działać w Linuksem. :-)

[Tak, rozwiązanie ze sklejeniem kilku kabli na stałe i okręcenie wtyczek
po środku taśmą izolacyjną też wchodzi w grę, ale jestem ciekaw, czy
istnieją "ładniejsze" rozwiązania... :-)]

--
MiCHA