Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dwa monitory a stara karta na agp z dvi i dsub.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dwa monitory a stara karta na agp z dvi i dsub.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 17 May 2013 18:11:17 +0200
Dnia Fri, 17 May 2013 16:47:48 +0200, jg napisał(a):

> witam,
>
> pomozcie prosze.
>
> chcialbym na kompie pracowac na dwoch monitorach z wejsciami dsub.
>
> ktos oferuje mi stara, uzywana karte na agp z dwoma wyjsciami: 1 wyjsciem
> dsub i 1 wyjsciem dvi (byc moze jakas geforce2 czy cos).
>
> na razie nic wiecej o karcie nie wiem.
>
> jaka jest szansa, ze taka karta, przy uzyciu na wyjsciu dvi przejsciowki z
> dvi na dsub, bedzie obslugiwac dwa monitory niezaleznie?
>
> jak karta by miala 2xdsub to rozumiem, ale jak sa dwa wyjscia roznego typu
> [...]

Jeżeli karta ma dwa układy RAMDAC - możliwa jest niezależna obsługa dwóch
monitorów. Jeżeli tylko jeden - na obu monitorach będzie wyświetlony ten sam
obraz.

Podpinanie przejściówką DVI–D-Sub sprawdzi się tylko wtedy, jeżeli wyjście
DVI karty to DVI-I (czyli przesyłające zarówno sygnał cyfrowy, jak i
analogowy).

[ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona  ]
[ szuka jego.                   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]